Τι έγινε στο Directors’ Corner τη Δευτέρα 9/11

Η πρώτη από μια σειρά διαδικτυακών συζητήσεων, ανοιχτών σε όλους με τους σκηνοθέτες των δύο διαγωνιστικών τμημάτων Διεθνές Διαγωνιστικό και Meet the Neighbors, καθώς και των ελληνικών ταινιών του προγράμματος του 61ου ΦΚΘ, πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου στις 17:00, στο κανάλι του Φεστιβάλ στο YouTube.

Το κοινό είχε την ευκαιρία να γνωρίσει τους συμμετέχοντες σκηνοθέτες Μάρκο Παπαδόπουλο (Σαρμάκο – Μια ιστορία του Βορρά), Άζρα Ντενίζ Οκιάι (Φαντάσματα στην Πόλη), Φωκίωνα Μπόγρη (Πρόστιμο), Αλίμ Καν (Μετά την αγάπη) και Μπόγκνταν Τζόρτζε Απέρτι (Αγνώστου ταυτότητας). Την συζήτηση, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων της Αγοράς, συντόνισε η Έλενα Χρηστοπούλου.

Δείτε αναλυτικά τι είπαν οι σκηνοθέτες

Agora Talks: Online συζήτηση για το σύγχρονο τοπίο των κινηματογραφικών συμπαραγωγών από το EWA

Τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο των δράσεων της Αγοράς του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, πραγματοποιήθηκε online συζήτηση με θέμα το τοπίο των κινηματογραφικών συμπαραγωγών στην Ευρώπη, όπως έχει διαμορφωθεί μετά το ξέσπασμα της πανδημίας. Το EWA (Ευρωπαϊκό Οπτικοακουστικό Δίκτυο Γυναικών) διοργάνωσε τη συζήτηση, στην οποία συμμετείχαν οκτώ κινηματογραφικοί παραγωγοί από επτά διαφορετικές χώρες, καθώς και η Susan Newman, εκπροσωπώντας τόσο το Eurimages όσο και το Ευρωπαϊκό Οπτικοακουστικό Παρατηρητήριο. Η συζήτηση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του ΕΚΟΜΕ.

Όλα όσα ειπώθηκαν στη διαδικτυακή συζήτηση

Agora Talks: Εισαγωγή στο Film Marketing

Τα Agora Talks που πραγματοποιούνται με την υποστήριξη του ΕΚΟΜΕ, επέστρεψαν διαδικτυακά για να προσφέρουν στους επαγγελματίες του σινεμά και στα πρότζεκτ που συμμετέχουν στην Αγορά, τα εργαλεία για καλύτερη κατανόηση στα θέματα της σύγχρονης συμπαραγωγής και του film marketing από το στάδιο της ανάπτυξης. Η Χριστίνα Πελεκάνη, ειδική σε θέματα marketing, έκανε τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου, μια Εισαγωγή στο Film Marketing, παρουσιάζοντας τους τρόπους για την προώθηση μιας ταινίας.

Προτού ξεκινήσει η κουβέντα, προβλήθηκε ένα βίντεο που παρουσίαζε αναλυτικά τις δράσεις του ΕΚΟΜΕ για την ενίσχυση των ελληνικών παραγωγών.

«Μάλλον σκέφτεστε πως το marketing είναι η δουλειά κάποιου άλλου, ίσως των διανομέων, ωστόσο αυτό ήταν αλήθεια πριν από περίπου είκοσι χρόνια. Στον σημερινό, αναπτυγμένο ψηφιακά κόσμο, όσο γρηγορότερα ξεκινήσετε, τόσο το καλύτερο» σημείωσε η κυρία Πελεκάνη. «Αυτό θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε στο κοινό, να βρείτε χορηγούς -δηλαδή χρήματα- και να κάνετε τους πάντες, πέρα από την οικογένεια και τους φίλους σας, να δουν την ταινία σας. Το marketing θα κάνει την δουλειά σας πιο εύκολη όταν παρουσιάζετε το πρότζεκτ σας και όλοι θα σας θυμούνται. Το κοινό σας είναι η πρώτη και η τελευταία σας προτεραιότητα. Να είστε σύντομοι. Κάντε το περιεχόμενο σας πιο προσωπικό και αξέχαστο» πρόσθεσε.

Εισαγωγή στο Film Marketing


Πηγή: timesnews.gr